Τα νέα μας

Επικοινωνία: "Ομπρέλα στη ζωή μας"

Επικοινωνία: "Ομπρέλα στη ζωή μας"

Το Σάββατο 10 Φεβρουαρίου 2024 επισκεφθήκαμε τον χώρο του Δημοτικού σχολείου Καλλιμασιάς για να προσεγγίσουμε βιωματικά το θέμα : « Επικοινωνία: ομπρέλα στη ζωή μας».

Ανταποκριθήκαμε ενεργά στην πρόσκληση του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων και αλληλεπιδράσαμε με γονείς και εκπαιδευτικούς σε ένα κλίμα φιλόξενο και συνεργατικό.

Πέρα από το θεωρητικό πλαίσιο που είναι σημαντικό, οι βιωματικές ασκήσεις που πραγματοποιήθηκαν βοήθησαν στο να γίνει πιο κατανοητό πώς ο τρόπος που επικοινωνούμε επηρεάζει τους τομείς  της ζωής μας και σε τι πλαίσιο.

Η ανάπτυξη εμπιστοσύνης στα παιδιά

Η ανάπτυξη εμπιστοσύνης στα παιδιά

Στις 16 Νοεμβρίου 2023 η Σοφία Ζαννίκου επισκέφθηκε τη Β’ τάξη του Δημοτικού σχολείου Κάμπου Χίου για μια βιωματική προσέγγιση σχετικά με τη διαφορετικότητα σε πλαίσιο προσωπικότητας και την ανάπτυξη εμπιστοσύνης.

Η συνεργασία των παιδιών λειτούργησε θετικά στην διεκπεραίωση της διαδικασίας και ο στόχος επετεύχθη!
 

Δημοτικό Σχολείο Κάμπου Χίου: http://dim-kampou.chi.schgr/wordpress/?p=10561

Αποδοχή – Διαφορετικότητα

Αποδοχή – Διαφορετικότητα - Κοκκώδη Γ. - Ζαννίκου Σ. - Χίος

Στις 3/5/2023 η Σοφία Ζαννίκου επισκέφθηκε τη Γ’ τάξη του Δημοτικού σχολείου Κάμπου Χίου για μια βιωματική προσέγγιση στην ενότητα «Αποδοχή-Διαφορετικότητα». Το θέμα προσεγγίσθηκε επιτυχώς με βιωματικές ασκήσεις στις οποίες τα παιδιά συνεργάστηκαν δείχνοντας ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
Αναγνωρίζουμε και αποδεχόμαστε τη διαφορετικότητα στην εμφάνιση, στις απόψεις, στα χαρακτηριστικά.
Αναγνωρίζοντας και αποδέχοντας τον άλλον, προχωράω ένα βήμα παραπέρα τον εαυτό μου.

Μπαίνω στη θέση του άλλου

Μπαίνω στη θέση του άλλου - Κοκκώδη Γ. - Ζαννίκου Σ. - Χίος

Στις 28/4/2023 η Σοφία Ζαννίκου επισκέφθηκε τη Β’ τάξη του Δημοτικού σχολείου Κάμπου Χίου για μια βιωματική προσέγγιση σχετικά με το πώς αισθάνονται οι άνθρωποι με αναπηρία και τι δυσκολίες αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητά τους. Επιπλέον συζήτησαν για τις ανάγκες και τη βοήθεια που χρειάζονται από εμάς.

Τα παιδιά συνεργάστηκαν άψογα και εξέφρασαν τις απόψεις τους σε ένα εύρυθμο και λειτουργικό πλαίσιο. 

Οικογένεια-εκπαιδευτικό πλαίσιο : Σύστημα συνεχούς αλληλεπίδρασης

Το Σάββατο 1 Απριλίου 2023 και ώρα 17.30 επισκεφθήκαμε τον βρεφονηπιακό και παιδικό σταθμό Φλοίσκου για να προσεγγίσουμε βιωματικά το θέμα «Οικογένεια-εκπαιδευτικό πλαίσιο : Σύστημα συνεχούς αλληλεπίδρασης».

Ανταποκριθήκαμε ενεργά στην πρόσκληση του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων και αλληλεπιδράσαμε με γονείς και εκπαιδευτικούς σε ένα κλίμα ευδιαθεσίας και συνεργατικότητας.

Τι σημαίνει όριο συμπεριφοράς και πού εξυπηρετεί;

Τι σημαίνει όριο συμπεριφοράς και πού εξυπηρετεί;

Το Σάββατο 28/1/2023 και ώρα 5 το απόγευμα παρευρεθήκαμε στο 3ο νηπιαγωγείο Βροντάδου κατόπιν πρόσκλησης του συλλόγου διδασκόντων και του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων.

Μιλήσαμε για την οριοθέτηση και πώς συνδέεται με την αντίληψη λόγου στην προσχολική ηλικία Συζητήσαμε για τη σχέση γονέων και εκπαιδευτικών και προσεγγίσαμε το θέμα βιωματικά σε μια άσκηση που συμμετείχαν όλοι οι παρευρισκόμενοι.

"Παιδαγωγοί-Γονείς-Παιδιά, όλοι μαζί μία ομάδα! Γίνεται;"

Παιδαγωγοί-Γονείς-Παιδιά, όλοι μαζί μία ομάδα! Γίνεται;

Με μεγάλη χαρά αποδεχθήκαμε την πρόσκληση του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του  Δημοτικού Βρεφονηπιακού σταθμού Ομηρούπολης Δήμου Χίου

όπου πραγματοποιήθηκε μία συνάντηση  βιωματικής προσέγγισης με θέμα : "Παιδαγωγοί-Γονείς-Παιδιά, όλοι μαζί μία ομάδα! Γίνεται;"

Στην συνάντηση αυτή μιλήσαμε για τη συναισθηματική ανάπτυξη και συμπεριφορά των παιδιών καθώς και για τον λόγο που αφορούν τις αντίστοιχες ηλικίες. 

Ακολούθησε βιωματική άσκηση που συμμετείχαν τόσο οι γονείς όσο και οι εκπαιδευτικοί του βρεφονηπιακού σταθμού.

Ομάδα παιδιών "Επικοινωνώ με ενσυναίσθηση"

Ομάδα παιδιών "Επικοινωνώ με ενσυναίσθηση"

Οι ομάδες παιδιών ξεκινούν! Οι εγγραφές άρχισαν για παιδιά ηλικίας 5, 6 και 7 ετών. 

Μοιράζομαι...Ζητάω ευγενικά...Συστήνομαι...Αισθάνομαι...Συμπεριφέρομαι...
Μπαίνω στη θέση του άλλου...

Οι στόχοι της ομάδας είναι η συναισθηματική διαχείριση, η επικοινωνία και η αλληλεπίδραση. 
Οι ομάδες θα συσταθούν ανάλογα με την ηλικία των παιδιών και θα πραγματοποιούνται μία ώρα κάθε εβδομάδα. 

Κάθε κύκλος διεκπεραιώνεται σε 4 συνεδρίες.

Για περισσότερες πληροφορίες ενημερωθείτε από τις θεραπεύτριες του κέντρου. 

Σελίδες